Direktlänk till inlägg 6 april 2020

En blogg om skrivare och allt runt omkring!

Av Thomas Andersson - 6 april 2020 11:04

Hej allihopa! 

Nu har jag äntligen skapat en blogg som jag ska tillägna skrivare. 

Jag heter Thomas och har lärt mig en hel del om skrivare igenom åren, både genom att jobba mycket med skrivare men även genom ett genuint intresse. Nu ska jag dela med mig av min erfarenhet och förhoppningsvis kan jag lära någon något. 


Vad ska jag skriva om tänker ni? 

Jag ska skriva om alltifrån hur en laseskrivare fungerar till hur du ska lyckas med dina 3D-utskrifter och självklart en hel del tips och tricks, men även mycket mer som jag kommer på under tiden. 

Har ni frågor om skrivare eller vill ni att jag skriva om någon speciell skrivare eller ett speciellt skrivar-ämne  så får ni gärna kommentera, så ska jag försöka besvara eller skriva om de skrivarna. 


Jag ska försöka komma ut med ett blogginlägg i veckan. Så ni kan räkna med att få mitt första inlägg redan den här veckan. 


Tills dess

Hoppas ni har det bra och tvätta händerna!


Thomas Andersson 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thomas Andersson - 9 april 2020 00:00

Hej, Nu är det dags för ett inlägg om Laserskrivare, jag kommer gå igenom lite historia om laserskrivare, hur de funkar och lite tips för dig som ska köpa en laserskrivare.    Historia om Laserskrivare Den första laserskrivaren började säljas...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards